Регулярний супровід
Спеціалісти MBI надають повний комплекс інформаційно-технологічного супроводження за проектами за SLA. Ми зацікавлені в порядку та безперервно-працюючих інформаційних системах, підхід бережливого супроводу дозволяє нам пропонувати Клієнту найкарщій досвід, що ми маємо. Ми документуємо виконані нами роботи, консультації, звернення, що забаезпечує контроль і упевненість Клієнта. Ми виконуємо роботи з програмування за стандартами, що дозволяють оперативно проводити оновлення інформаційних систем Клієнта.
Що надає Клієнту супровід SLA?
Швидкість вирішення завдань, інформаційна підтримка, зменшення витрат на утримання інформаційних систем, максимально зручна та ефективна робота Користувачів у інформаційних системах.
Які послуги надаються за умовою укладення угоди про супровід?
Розширення стандартного функціоналу програмних продуктів автоматизації у напрямках: автоматичне формування типових документів, обміну електронними документами, подачі звітності, перевірки контрагентів тощо.
Ми пропонуємо комплексний супровід та інформаційну підтримку.
Вартість супроводу залежить від обраного равня SLA, обов'язковою є підписка на сервіс інформаційно-технологічного супроводу програмних продуктів